Raakte onlangs enthousiast over bonusjacht na een avondje kijken bij een vriend die er al langer mee bezig is. Hij speelt bij Winolympia en zei dat er een aantal titels zijn die zich daar specifiek goed lenen voor bonusjacht. Maar welke dat zijn wilde hij niet zomaar prijsgeven. Welke bonusjacht titels zijn populair bij Winolympia — en waarom lenen die zich beter dan andere?
Bonusjacht als strategie vereist de juiste titels want niet elk slot leent zich er even goed voor. Ik had het aanbod specifiek doorgenomen en https://winolympia.co.nl/ gaf per spelcategorie inzicht in welke titels populair zijn bij Nederlandse spelers die bewust op bonusfrequentie letten — zo kon ik gericht zoeken zonder het volledige aanbod handmatig door te spitten. Wat ik aantrof was gevarieerder dan verwacht. Titels met hoge bonusfrequentie van gerenommeerde providers zijn goed vertegenwoordigd naast wat minder gangbare slots die toch kwalitatief zijn en een loyale aanhang hebben onder bonusjagers. Wat ook prettig is dat RTP-informatie vindbaar is per spel zodat je een bewuste keuze kunt maken. Technisch draaien de spellen stabiel zonder onderbrekingen die een bonusronde verstoren. Voor iemand die serieus aan bonusjacht wil beginnen is het aanbod hier meer dan voldoende.
Bonusjacht als strategie is populairder geworden maar vereist goed begrip van hoe slots werken. Niet elk spel met een hoge bonusfrequentie is ook winstgevend op langere termijn want volatiliteit en RTP spelen minstens zo’n grote rol. Wie die combinatie van factoren begrijpt voordat hij begint heeft een realistischer beeld van wat bonusjacht in de praktijk oplevert dan iemand die puur op bonusfrequentie selecteert.