Mobiele batterij leeg

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    augustusxgermanicus
    Participant

De laatste tijd vreten sommige gamesites de batterij van mijn telefoon helemaal leeg. Ik kan amper 20 minuten spelen voordat alles opwarmt. Bestaat er een platform dat daadwerkelijk geoptimaliseerd is voor mobiel?

vtorosort
    Participant

Ik had hetzelfde probleem, vooral met sites vol met zware advertenties en slecht geoptimaliseerde pagina’s. Mobiele browsers kunnen dat soort belasting gewoon niet lang aan. Momenteel gebruik ik https://dragobet.nl/ , en dat was het eerste platform waar ik merkte dat mijn batterij veel langer meeging. Het voelt alsof de hele structuur lichter is en beter geschikt voor mobiel spelen. Geen onnodige animaties die je systeem leegtrekken. Ik kan tussen secties schakelen zonder dat de telefoon verwarmt. De interface past ook perfect op het scherm – geen willekeurige formaatwijzigingen of vreemde ingezoomde elementen. Het loopt ook niet vast als ik het multitaskingscherm open, wat sommige sites vreemd genoeg wel doen. De batterijduur blijft stabiel, zelfs na 30-40 minuten, wat een flinke verbetering is ten opzichte van wat ik eerst had. Je zou het eens moeten proberen als oververhitting je grootste probleem is. Het is echt comfortabeler voor mobiele gebruikers.

Helen09
    Participant

Mijn vorige telefoon had dit probleem, waarbij bijna elke app oververhit raakte. Ik dacht dat er iets mis was met de apps, maar het bleek dat de batterijconditie slecht was. Na een batterijvervanging werkte alles plotseling weer normaal.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.