IPTV ervaringen gezocht

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    boogie
    Participant

Mijn oom van 65 is helemaal geen techneut, maar hij heeft een paar maanden geleden via via een IPTV-dienst genomen en hij is er ontzettend blij mee omdat hij nu eindelijk alle buitenlandse voetbalwedstrijden kan kijken die hij vroeger miste, maar ik heb zelf geen idee waar hij het heeft gekocht en ik wil niet zomaar wat op internet klikken, dus ik vroeg me af of iemand hier een IPTV-aanbieder heeft die al jaren meegaat zonder haperingen en zonder dat je bang hoeft te zijn dat de politie voor de deur staat?

Jacdino7
    Participant

Ik snap je zorgen helemaal. Er zijn zoveel shady aanbieders dat je niet weet wie je kunt vertrouwen. Mijn ervaring is met TiviMate IPTV Officieel en dat werkt nu al bijna een jaar zonder problemen. Geen haperingen, geen gebuffer, en de politie komt echt niet aan de deur zolang je gewoon voor een legale en stabiele dienst kiest. Het is niet de allergoedkoopste, maar je betaalt voor rust en kwaliteit. Mijn advies: neem eerst een maandabonnement om te testen. Werkt het goed? Dan kun je altijd verlengen. Vraag anders gewoon een gratis proefperiode aan, dan weet je meteen of het bij jou thuis goed werkt. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.