IPTV ervaringen gezocht

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    BEDOLAGA
    Participant

Mijn oom van 65 is helemaal geen techneut, maar hij heeft een paar maanden geleden via via een IPTV-dienst genomen en hij is er ontzettend blij mee omdat hij nu eindelijk alle buitenlandse voetbalwedstrijden kan kijken die hij vroeger miste, maar ik heb zelf geen idee waar hij het heeft gekocht en ik wil niet zomaar wat op internet klikken, dus ik vroeg me af of iemand hier een IPTV-aanbieder heeft die al jaren meegaat zonder haperingen en zonder dat je bang hoeft te zijn dat de politie voor de deur staat?

Jacdino7
    Participant

Ik begrijp je voorzichtigheid helemaal. Mijn vader is ook niet zo technisch aangelegd en hij heeft ooit via een dubieuze website verbinding gemaakt met iets, maar dat werkte na een paar weken al niet meer. Uiteindelijk heb ik hem aangemeld bij TiviMate IPTV Officieel, omdat ik had gelezen dat het een stabiele dienst was zonder dubieuze praktijken. Het werkt nu al bijna een jaar zonder dat ik er iets aan hoef te doen. Geen bufferingproblemen, geen vreemde meldingen en je hoeft je echt geen zorgen te maken over de politie als je gewoon voor een legitieme aanbieder kiest.

boogie
    Participant

Ik heb het net gelezen en kan maar één ding zeggen: je hebt helemaal gelijk. Geen storingen, geen rare meldingen, gewoon aanzetten en kijken.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.