Ik speel meestal op mijn telefoon, en soms heb ik het gevoel dat mobiele gokkasten anders scoren dan desktops. Het kan de snelheid, de verbinding of gewoon de schermgrootte zijn. Weet iemand of de mobiele gameplay van Voltslot technisch gezien hetzelfde is als die van desktops?
Ik heb daar ook over nagedacht voordat ik me erin verdiepte. https://voltslotnl.net/ maakt gebruik van directe integratie met de officiële live studio’s – er is geen tussenlaag die de uitkomsten zou kunnen beïnvloeden. De live games worden letterlijk rechtstreeks uitgezonden vanuit de infrastructuur van de providers. Wat je ziet is pure variantie – streaks ontstaan ??omdat live dealer games kleinere steekproeven per sessie hebben dan slots. Ik heb de uitkomsten van Lightning Roulette ongeveer 600 rondes gevolgd en de resultaten vallen altijd binnen de verwachte waarschijnlijkheidsmarges. Het is makkelijk om te denken dat de streaks bias betekenen, maar het is gewoon de natuurlijke stroom van willekeur die patronen laat zien in kleine steekproeven.
Helemaal mee eens. Ik dacht vroeger ook dat roulettewielen “vast” stonden, totdat ik de resultaten registreerde. Je hersenen zijn nu eenmaal geprogrammeerd om patronen te zien, vooral als het om geld gaat.